Questions.

50st blandade frågor!


SENASTE

1. Kompisen du träffade? - Antonia.

2. Personen du pratade I telefon med? - Daddy.

3. Du fick SMS av? - Älsklingen.

4. Du kramade? - Ellen.


IDAG

5. Kläder? - mjukisar, älsklingens t-shirt, stickad tröja, mössa, halsduk.

6. Bättre än igår? - Lite kanske.

IMORGON

7. Är det? - Onsdag..

8. Planer?- Skola, ta det lugnt.

9. Något tråkigt som händer imorgon? - Kan inte träffa änskligen..

FAVORIT
10. Nummer? - 20&21.

11. Färg? - Grön.

12. Årstid? - Sommar.

13. Saknar du någon? - Mm....

14. Humör för tillfället? - Sådär.


FRÅGOR OCH SVAR

15. Det första du gjorde I morse? - Tänkte ligga kvar i sängen.

16. Vad åt du sist? - Palt.

17. Vad irriterar du dig på? - Att bli retad.

18. Tror du på distansförållanden? - Inte för mig iaf. Men mina båda mostrar klarar ju av det.

19. Vem tänker du på just nu? - Älsklingen. <3

20. Tror du att personen tänker på dig med? - Det hoppas jag iaf..

21. Vart reste du sist? - Brazil!

22. Vad gjorde du igår kväll? - Var frustrerad.

23. Liknar du din mamma eller pappa? - Båda, men enligt andra så är jag mest lik mamma.

24. Ler du ofta? - Öhm..

25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet? - Kärlek.

26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? - Alltid.

27. I vems säng sov du i igår natt? - Min, ensammen...

28. Vilken färg har din tröja? - Vit.

SORG

29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut? - Dom tar aldrig slut..

30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? - Ett x-antal gånger.

31. Gråter du när du skadar dig? - Pass.

GLÄDJE

32. Är du en glad person? - Med andra, ja.

33. Vad gör dig glad? - Älsklingen och vänner.

34. Önskar du att du var lyckligare? - Ohja..

35. Är lycka överskattat? - Nej.

36. Kan musik göra dig glad? - Ibland.

KÄRLEK

37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? - Ja.

38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? - Ja.

39. Har du en flick/pojkvän? - Ja.

40. Är du nöjd med det? - Att ha pojkvän, ja.

41. Är du kär? - Jag är helt såld.

HAT

42. Vem hatar du verkligen? - H.

43. Har du någonsin gjort en hat-lista? - Nej.

44. Är du en mobbare? - Tror det finns en mobbare i alla.

45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? - Ja.

46. Har du blivit sviken någon gång? - Ett x-antal gånger.

SKOLAN

47. Gillar du skolan? - Inte själva skolan, men människorna där.

48. Favoritämne? - Inriktning.

49. Värsta ämne? - Alla förutom musik. 

50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola? - Lika äckligt typ.


Kommentarer
Postat av: ellen

5 :):):):) heheh

2008-10-07 @ 22:11:18
URL: http://englundrapporterar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0