; 12 dagar kvar!

Hallodjan, SMACK!

Jag satt nyss i sängen och småpratade med min lilla söta farmor och läste Cosmo. Gud vad hon är söt. Love you granny!

Helgen har bara innehållit tv och tagit det lugnt. Igår slutade inte kvällen så bra. Tänker inte änns skriva om det. Får hoppas att jag slipper se det igen, men man vet ju aldrig.

Såg nyss på en film som heter A Diary Of A Mad Black Woman. Bästa film jag sett på länge. Det väckte mycket känslor ska jag säga.

Och nu börjar jag igen. Jag saknar Andreas. Och nu är det vara 12 dagar kvar tills han kommer hem. Tiden går ändå fort. Mer än halva tiden har gått. Imorgon är det 11 dagar kvar. Blir bara mindre och mindre hela tiden. Jag har något att längta efter. Och när han väl kommer in genom dörren kommer jag känna det där lyckoruset i kroppen och känna mig glad och lycklig igen. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar. Känner mig helt romantisk. Vi har planerat vad vi ska göra då han kommer hem. Vad vi ska göra när han kommer kanske ni förstår. Men på kvällen ska vi tända ljus i hela mitt rum. Sätta på musik och bara vara. Jag hoppas på en romantisk dans också. Han har aldrig velat dansa. Men nu tycker jag han får offra sig. Bara stå och dansa i mörket med tända ljus till en romanisk lugn låt. Gud vad jag låter töntig. Men det skulle vara något. Är så himla glad att jag har honom. Han betyder så mycket för mig. Han är det bästa jag har. Vore ingenting utan honom. 3 år och 2 månader imorgon. Synd bara att jag inte kan vara med honom då. Men vi ska ta igen dom här 4 veckorna när han kommer hem.

Här är en låt från filmen jag såg idag. Jag är inte så mycket för sån här musik. Men bara för att jag är så romantisk ikväll och vill att min älskling ska vara här så vi kan dansa till den så lägger jag upp den iaf. Låten var så djup. Jag har ju en tendens att fastna för texten, och det har jag verkligen gjort för den här låten. Nu lät jag töntig igen. Men skit samma. Här är den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0