I think I'm falling.

Klockan är? - 21.20
Ditt namn? - Felicia Henriksson Beckman
Är du snygg? - Verkligen inte
Födelseår? - 92-02-21
Ditt födelseställe? - Luleå BB
Hur tar du bort oönskad hårväxt? - Rakar?
Spelar du något instrument? - The drums <3
Ligger Skåne i Sverige? -  Men snälla, ja
Har du några danska släktingar? - Inte vad jag vet
Dina första tankar när du vaknar? - Vill inte..
Är du hungrig? - Nej
Vart befinner du dig just nu? - I köket
Vart bor du? - Porrholm
Är du bra på? - Hålla hemligheter
Är du kåt? - Skojja inte
Är du singel? - Nepp
Din mobiltelefon? - Pratar jag i just nu
Låt som jag lyssnar på just nu? - Ingen, men på älsklingens röst
CD i stereon nu? - Takida
Är du sexig? - Enligt älsklingen, ja
Antal timmar sömn? - Har ingen koll, men inte mycket
Vem är snyggast? - Älsklingen såklart
Vem vet mest om dig? - Äsklingen
Vem vet du mest om? - Älsklingen
Vem vill du ha just nu? - Älsklingen
Vem hatar du mest i hela jävla världen? - H
Höger eller Vänsterhänt? - Höger
Språk? - Svenska/Engelska
Dina sjukdommar? - Har inga
Ditt mål i livet? - Har inga än
Sängdags? - Olika
Saker du bara måste göra? - Prata med älsklingen varje dag
Känner du en snygg tjej? - Många
Har du körkort? - För EU-moped
Vilka cigg gillar du mest? - Har slutat, men Marlboro Light
Brukar du svara på kontaktannonser? - Nej
Åsikt om jultomten? - Älskar honom
Äger du några vapen? - Nej
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? - Vill heta det jag heter
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Martin om jag blev en kille
Pepsi eller Coca cola? - Coca cola
McDonalds eller Burger King? - Burger King, hatar Donken
Mjölk? - Den bästa drycken
Röker du? - Nej
Svär du? - Japp
Sjunger du? -  När ingen annan hör
Duschar du dagligen? - Varannan dag
Har du varit kär? - Ja
Är du kär nu? - Ja, det är jag <3
Den starkaste du vet? - Daddy
Vill du gå högskola? - Nån gång
Vill du gifta dig? - Ja, hade gjort det nu om jag kunnat
Kommer du överrens med dina föräldrar? - Ja, jag kommer ganska bra överrens med min pappa
Är du lycklig? - Inte just nu.

Kommentarer
Postat av: AnnaPannaStekteFläsk

DU ÄR SNYGGAST :O xD

2008-10-17 @ 08:21:09
Postat av: Moster

Jadu..."har slutat" på den där cigg frågan...det är bäst för dig det! Annars kommer jag och ger smisk! Puss & Gii

2008-10-21 @ 07:26:46
Postat av: felicia

man kan häller inte kalla det att jag har "rökt" heller. jag röker inte, och om jag nu skulle välja att "börja" igen så är det väl mitt val. men så dum är jag inte.

2008-10-21 @ 20:33:09
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0