Freeeedag!

Hey.

Jag hann inte skriva nått inlägg igår. Gick och la mig direkt jag kom hem. Igår for jag alltså till älsklingen och myste på med honom! Kommer sakna honom så grymt mycket ikväll. Saknar honom nu, men ikväll kommer det bli jobbigt känner jag.

Idag har jag haft 2 lektioner. Svenska och Matte. Det gick väll bra, bara det att jag är sjukt less på våran svenska lärare. Tycker inte alls om henne.

Ikväll är det FREDAG! Ska vara hemma. Får se vad kvällen bjuder på. Har väldigt stor lust att ta en powernap, men då kommer jag ha ont i huvudet ikväll. Senare kommer ni få en bild på mina assnygga skor, så missa inte det! Haha.

Måste ta in Sessan nu. Hörs sen.

Bay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0