Jag älskar dig.

Kände bara för att jag ville skriva hur underbart söt min Andreas är!

Älsklingen. ;-*

14.19; Mmh. Älskar dig jätte mycket min lilla goa söta felicia pussar på min älskling.

14.22; Jo bara du och jag sötnosen min föralltid snutten.

14.25; Men klart gumman bara vi 2 föralltid puss puss puss puss.

14.27; Men gumman min då. Vill inte leva utan dig heller. Föralltid gumman älskar dig så otroligt mycket kyssar o kramar.

14.28; Hihi kyssar o kramar.

14.31; Älskar dig också snutten min föralltid.

14.33; Mmh föralltid snutten min.

14.33; Hihi gumman.

14.36; Gumman vi ska ha så mysigt på onsdag hovva ska ligga o krama pussa o snoosa på dig hur mycket som helst hihi.

14.38; Thihi min snutte älskar dig puss puss.

14.40; Hihi bara din och du är min mammshe puss på rumpan älskar dig puss puss.

14.43; Nå gumman så länge jag vet att du älskar mig är det bra älskar dig puss puss.

JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0