Lööövley day.

Hey again fuckers.

Har nyss kommit hem från skolan. Dagen har varit väldigt bra. Har haft data, samhälls och EOS. EOS är ett projekt som man testar alla inriktningar på. Väldigt roligt eftersom att jag tycker om alla inriktningar på Estetiska. Teater är jag lite eeh på, men det funkade iaf. I veckan har min grupp teater och musik. Guud vad jag har saknat musiklektionerna! Imorgon ska jag få spela trummor, äntligen! Fast till låten Knocking on heavens door. Svårt, NOT! Men ändå, får sitta bakom dom älskade trummorna! Känner mig lite cool som är tjej och grym på trummor. När jag säger att jag spelar trummor så säger alla, coooolt, gryyyymt (y). Hähä. Sen gick jag, Anna H, Oscar och Drulle på Roasters och fikade lite. Sen kom typ halva klassen dit, haha. Sen satt jag med min älskade kusin Simon på bussen och halvsov tillsammans med honom. När jag kom till Råne så gick jag och hämtade brorsan på skolan, sen kom pappa och hämtade oss.

Imorgon har jag svenska på morgonen, sen 3 timmars hål igen! För vi har ingen data imorn, hahaha. Ska gå på stan med Anna typ. Ska köpa en ram. Det är väll dags att avslöja min 3 års present till Andreas. Jag och Sandra stod nämligen model till min kusin Evelinas fotokurs hon hade. Så har fått en del bilder från det. Så jag ska ta en bild därifrån och sätta den i en fin ram och skriva nått gullig. Det är inget märkvärdigt men ändå gulligt. Han har ju typ 3 bilder på mig redan i rummet, men två av dom har ingen ram och en är från min korfirmation. Undrar vad han ska köpa till mig. Han har nog inte tänkt på det alls, killar ni vet, suck...haha. Efter hålet har vi EOS igen, sen slutar jag! Skööönt.

Aja, nu ska jag snart slå på en film, kanske be Emil se den med mig. Har lånat en del barnfilmer av Andreas, för att jag är lite nöördig i dom, hehe. Love them. Skriver väll sen.

Bay fuuuuuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0