Ny design.

Japp, som ni alla ser så har jag äntligen gjort om min design. Får duga ett tag.

Imorse var jag död som en get istället för trött. Jag kände mig verkligen död. Hade data på morgonen. Det är ändå kul med våran lärare. Han är så härlig. Efter det hade vi samhälls. Gjorde klart sydafrika arbetet. Så det känns skönt. Det skulle vara inlämnat till onsdag så nu slipper jag plugga hemma. Sen vart det äcklig lunch. Så jag åt bara en hårdbrömacka. Sen träffade jag min kusin Davíd. Sen hade jag dans, det var riktigt kul. Och sen bild efter det. Missade 13.50 bussen så satt i fiket till 15.15. Det var inte kul. Fördrev tiden med att prata med älsklingen. Han är sjuk, stackarn. Dumma mage. Somnade på bussen. Som sagt, var fortfarande död. Sen har jag bara legat i soffan med datorn i knät.

Har fått Cosmopolitan idag också. Ska läsa den sen. Se om det finns nått intressant den här gången. Bay!


Kommentarer
Postat av: towe

SNYGG DESIGN! :)

2008-09-15 @ 22:39:12
URL: http://misstii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0