- Jag har ingen...

Godkväll. Vet inte om jag vill kalla den god men...

Hade sovmorgon idag. Kom nån minut sent till lektionen men det var typ en ny chafför som körde bussen så den gick ju lite segt. Glömde min mobil hemma idag. Var så himla stressig imorse, usch. Hade panik för att jag inte hade några kläder (tyckte jag). Hann precis till bussen också. Hade engelska på morgonen, sen matte. Haft 2 lektioner idag och slutat 12, skööönt. Så Anna följde mig på stan för att jag skulle köpa den där skjorttunikan jag pratade om. Fick pengar av daddy, lööw him! Jag provade den men den var inte lika snygg på som av. Och XS var superstort typckte jag. Nästan som M typ. Men jag hittade inget annat och har haft panik hela dan, varit deprimerad så jag tänkte om jag köper den kanske jag mår bättre. Nåväl, jag köpte den iaf. Måste bara påpeka att kläderna på stan har blivit väldigt dyyyyra, iaf på Diva, blä. En liten kofta för 1000 spänn????? HALLÅ?! Aja, efter det så skilldes jag och Anna åt. Jag småsprang på Max för var superhungrig. Stressåt för att jag inte ville missa 13 bussen. Visste inte om den gick 13 eller 13.10. Och klockan var precis 13 när jag kom på bussstationen och det visade sig att bussen gick 13.10. Så jag kunde andas ut. För dom som inte vet så HATAR jag att stressa, usch. Väll framme i Råne så gick jag, Nathalié, Veronica och Moa på Råneskolan. Hade lite lust att hälsa på Anton och min favoritlärare Pullis (Ullrika). Hon vart jätte glad att se mig och Nathalié, eftersom vi haft henne som mentor. Så det var trevligt. Sen gick jag till farmor och drack kaffe med henne och åt hennes nybakta bullar, GOTT var det! Sen kom Tova och hon skulle gå till David med Vilma. Så jag och farmor gick och hämtade Emil på skolan. Sen kom daddy och A-K så vi käkade palt. Var inte särskillt hungrig så åt bara en. Sen vart det glass och efter det for jag och pappa hem. Tova stanna hos farmor för hon ville sova där och Emil och A-K for på hans träning. Här hemma har jag inte gjort så mycket. Sett IDOL, duschat, nattat min bror. För daddy&A-K har varit på basket. Läste två böcker för honom. Jag tyckte inte om den första. Var tvungen att säga en sak högt. Och jag gillar verkligen inte det "ordet". Så det var inte så himla kul. Ville typ slänga boken i väggen och mitt huvud efter.

Nu tänkte jag gå och ta något att äta. Göra klart älsklingens present. Ska till honom imorn, hoppas jag.

Nåja, är lite småhungrig. See you.

Bay.

- Vars bor din mamma?
- Jag har ingen.
- Oj, vad hände?
- Hon drunknade.
- Gud vad hemsk, hur gammal var du?
- 3 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0