Such a dirty mind.

InSå:n gick så där. Var hur nervös som helst. Idag gjorde vi mest basic, hur man sitter vid trummorna, hur man håller stockarna, slår med dom och vad delarna heter. Har fått läxa. Måste fixa ett par stockar så jag kan träna lite hemma. Ska träna på enslag, tills jag känner att jag inte kan slå snabbare utan att spänna mig och sen gå ner i tempo igen. Skulle ta med en skiva med en låt som jag kan spela till. Så jag ska ta med skivan från skolavslutningen då vi spelade shorline. Ska spela exakt efter låten som kommer spelas i högtalarna. Kan ju sen så det blir bra. Sen ska jag lära mig dubbelslag också. Högern gick bra, men fan heller vänstern. Är som handikapad på den, blä. Efter lunchen så var tjejerna i en ensamble sal så jag gick dit och dom sjöng för fulla muggar. Jag spelade My Sharona på trummorna och åtminstone jag och Anna fick den låten på hjärnan efter det. Come a little closer huh, ah will ya huh, close enought to look in my eyes, SHARONA! Sen hade vi dans, hur kul som helst. Vi dansade street! Älskar våran danslärare, så himla härlig. Sen hade vi bild och skulle "klottra" men jag kunde fan inte. Man ska rita lite abstrakt och sånt, sånt som man ritar när man pratar i telefon, telefonklotter. Man jag rita typ en påfågel och sånt, medans alla andra rita massa fina krumelurer. Jag förtjänade inte mitt MVG i bild känner jag. Sen gick jag till bussen och pratade lite med älskingen påväg hem. Sen har jag käkat middag och suttit här. Pratade med älsklingen lite till och nu funderar jag på att gå och duscha och raka mina hemska ben. Dom är verkligen inte vackra, USCH! Och känner mig äcklig för övrigt. Jag känner att jag måste visa mina fina skor så det kanske kommer upp en bild på dom sen. Bay!

Det här var den enda videon jag hitta med bra sound så skit i att kolla utan lyssna bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0