Beslutsångest.

Svenskaprovet gick bra, hyfsat iaf. Men tyvärr så blev det inge OTH eller Twilight. Jag somnade i två timmar så resten av kvällen pluggade jag bara. Nu ska jag ta och plugga till idrottsprovet och sen duscha och sen se Twiligt. Så nu måste jag sätta igång.

Imorgon blir det att fara till älsklingen efter skolan. Och på torsdag har jag tyvärr heldag på skolan. Det suger. Men sen är det påsklov! Åh gud så jag längtat!

Jag har beslutsångest vad det gäller helgen. Det är mamma helg för Andreas. Det är skoter och grilling här hemma med alla. Mormor kommer upp till stugan. Och jag vill festa lite. Jag vet inte vad jag ska välja. Vill göra allt lika mycket! Åh.

Aja, nu måste jag plugga!

/ Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0