Dear blogg.

Just nu ligger jag i min säng och ska se lite OTH som jag började se imorse. Såg lite igårkväll också. Har kommit hem från farmor&farfar för ett litet tag sedan. Farfar fyller 66 år imorgon, men snorungarna har träningar imorgon så vi for och firade honom idag. Det var gott med farmors kladdkaka, höhö. Jag fick ett par skor av farmor som hon knappt använder. Så dom ska jag ha på mig imorgon. Riktigt coola för att vara en farmor som ägt dom. Har ingen bild på dom, får se om det åker in en bild på dom imorgon kanske, man vet aldrig.

Imorgon börjar skolan igen. Och vi har prov direkt på morgonen. Vilken plåga! Och jag har inte pluggat något idag. Men det känns ändå som att det kommer gå bra. Ska bara gå igenom allt ikväll. Det kommer gå prima ballerina! Efter skolan ska jag till älsklingen min. Vi firar 3 år & 8 månader nämligen. Hehe. Starkt gjort. Får se om jag sover eller inte. Om jag sover blir det inget inlägg eller någon bild på mina nya skor. Men jag tror ni överlever. 

Nåja, nu ska jag se klart mitt avsnitt och sen hoppa i duschen. Fryser som en gris så ska krypa ner riktigt ordentligt under täcket. Och min säng har plötsligt blivit supermysig när den är renbäddad och luktar pappa, haha! 



/ Flisan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0