Haha, ja vad ska man säga?

- felicia <3 andreas. säger:

kolla vad liten ante är där

vi var inte tillsammans där men vi höll på då, när jag var tsm med oskar



- felicia <3 andreas. säger:

och så får du nisse på köpet, jonnas kille


annaahellgren.blogg.se säger:

vad snygg han var där


- felicia <3 andreas. säger:

hahahhahaha han är alltid snygg


annaahellgren.blogg.se säger:

menar inget dumt med det xD

HAHAH


- felicia <3 andreas. säger:

jag har klippt honom förästen! så nu är han lite snyggare iaf

varför tror du jag höll på med honom?

har jag berättat om första gången jag såg ante?

det kallar jag löööw at först sajt!


annaahellgren.blogg.se säger:

jaså najs

nej ?


- felicia <3 andreas. säger:

hahahha

jag gick ju i sexan då och han i 8an

iaf, min skola ligger brevid högstadiet i råne och man äter i samma matsal


annaahellgren.blogg.se säger:

aha ;D


- felicia <3 andreas. säger:

så kom jag från min skola och påväg mot ingången till matsalen och han kom från sin skola, och jag visste ju om att det fanns en ante i 8an, men jag hade aldrig sett han förut, bara på bild. nåväl, så kom han där och jag fastnade med blicken, jag stannade och stirrade på honom och han log på ett så charmigt sätt att jag blev helt förförd där jag stog (han log inte åt mig, han skrattade säkert åt något hans kompis sa)

efter typ några sekunder kom jag på mig själv att jag stannat och stog och stirrade på honom som om jag aldrig sett en människa förutså jag fortsatte gå och gick bakom honom in till matsalen, haha

and that was a real love at first sight moment!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0