Let me sign.

Första dan på skolan gick bra. Även om jag bara sov 4 timmar inatt så var jag otroligt pigg imorse. Men sen efter lunch höll jag på att somna där jag satt. Det var ett under att jag inte somnade på bussen påväg hem. Hade väldigt svårt att somna igår, svårare än vanligt. Sen vaknade jag klockan 5. Drömde att en Hells Angels gubbe sköt mig i magen. Och när jag vaknade sög det till i magen. Efter det kunde jag inte somna om. I gårkväll drömde jag om t-rex igen. Så två nätter i rad har jag haft mardrömmar.

Höll på att glömma att nämna att provet gick bra idag. Hyfsat iaf.

Någon bild på mina nya skor blir det inte, har inte orken, haha. Det är vanliga svarta låga finskor med spetsig tå.

Senare kommer Andreas hit. Vi har nämligen 3 år & 8 månaders dag idag. Skulle egentligen till honom, men det blev enklare om han kom till mig. Han ska tyvärr inte sova, vet inte varför. Men jag kan gissa.



Nu ska jag se lite OTH.

/ Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0