Oh God! It's so pretty!

Nu har jag äntligen en ny design! Och allt tack vare min underbara moster och storasyster Anneli! Hihihihihi! Jag vill gärna ha en massa kommentarer om hur fin den är! Det skulle göra henne väldigt stolt och mig också för den delen, höhö.

Jag satt och kollade på lite Beyoncé klipp på youtube. Och jag är så himla avundsjuk på min neger till kompis, Sandra, som ska fara och se henne i globen den 13 maj. Jäkla bajsunge!

Tänk att jag missar det här?! Fan vad depprimerande!


/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: towe

JÄTTEFIN DESIGN! :D

2009-04-17 @ 00:20:38
Postat av: AnnaH

snyggigt ;)

2009-04-17 @ 02:04:39
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Sandris

men babe, följ med då! kvällen skulle bli fulländad om du var med ;) tänk alla år vi skakat rumpan till denna kvinna! ojojojojo

2009-04-17 @ 13:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0