Annandag påsk.

Helgen har varit mycket bra. Det var jätte mysigt hos mormor i stugan. Det har varit kul här hemma också. Fest hela helgen lång med en massa fyllon. Åkt bob, madrass och ring bakom skotern. Igår for jag och Andreas av mitt bland flödvattnet. Dygnsur blev vi! Så vi bad Simon att köra in mot land. Visst sa han. Men han fortsätte köra oss runt, runt och runt. Tills Andreas flög av igen. Jag lyckades hålla mig kvar. Men hade inte Andreas släppt så hade vi fortsatt att fara runt och runt.
Och så har jag klippt Andreas också. Den här gången blev jag väldigt nöjd faktiskt. Jag blir bara bättre och bättre för varje gång. Han har ju så tjockt och långt hår, hehe.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och se på tv. Har hållt i gång hela helgen och har så ont i ryggen.
Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Men på onsdag ska jag på bio med älsklingen, Ludde och Simon Drugge. Vi ska se den nya The Fast and The Furious. Får hoppas att den är bra. Vin Diesel är ju med, höhö.

Det har varit riktigt bra väder idag, så lite färg hoppas jag att jag fått och inte bara en massa fräknar, haha.

Nu ska jag se om det finns nå bra att se på tv.

/ Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0