What I'm going through is hurtfull.

Dagen har varit okej ändå. Även fast det är onsdag. Stack från idrotten för att hinna med den tidigare bussen, hehe. Busigt. Tyvärr så måste jag börja plugga snart. Den där äckliga rapporten drycker ner mig som f*n. Om Sveriges jäkla statsskick. Jag hatar politik! Jag har knappt börjat och den ska vara inlämnad på måndag. Härligt. Åh, jag får damp! Kommer inte hinna göra det i helgen. Kanske på söndag. Imorgon blir det party och jag kommer säkert spendera resten av helgen med Andreas. Hatar skolan för tillfället. Här var man positiv.

Nä usch, orkar inte skriva nå mer.

Här kommer något som gör mig på lite bättre humör iaf.


/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: men ooh ;) höhöhö !

2009-04-29 @ 23:48:00
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0