You are my man.

Det är söndagkväll och jag ska snart gå i duschen. För ett tag sedan gjorde jag min träningsdagbok som ska vara inne på onsdag, igår gjorde jag inlämningsuppgiften i samhälls. Så lite har lättat från axlarna. Nu ska jag bara plugga på svenskaprovet jag har på tisdag och idrottsprovet jag har på onsdag. Sen är det looooov! Men under lovet kommer jag måsta plugga på NK-provet vi har på måndagen efter lovet. Härligt.

Idag har jag, älskling, den så kallade familjen och bergmans varit ute med skotern och grillat hamburgare. Det var mys. Älsklingen ville snöbada mig, men jag var för snabb, höhö. Sen har jag och han sett på Harry Potter och myst i sängen. Han somnade en stund, sömntutan min!

Äh, nu hinner jag faktiskt inte skriva nå mer, jag måste springa i duschen och sen läsa, läsa, läsa!

Jag har förästen läst ut Så vi båda kan andas idag. Åh, det känns så tungt att det är slut på deras historia nu. Usch. :(



/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: Anna

NYP DU BARA :D xD

2009-04-05 @ 22:04:01
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0