Det är en grym värld vi lever i.

Igår gick en kvinna bort här i Råneå. Två barn blev utan en mamma. Och hon togs ifrån dom på ett så himla grymt sätt. Vilket jag inte vill nämna här i bloggen. Utan just nu tänker jag på dom där två stackars barnen som kommer få växa upp utan sin mamma. Precis som jag. Det är ett av dom grymmaste sätten att växa upp, utan en mamma. Det går inte att beskriva i ord hur plågsamt det är att mista sin mamma. Och dom här stackars barnen kommer få växa upp utan sin pappa också för han kommer sitta med dom stygga pojkarna och flickorna bakom galler. För det var han som tog henne ifrån dom. Två stackars föräldralösa barn. Jag blir helt kall i hjärtat. Det gör ont och jag vill bara gråta. För jag vill inte att någon, överhuvudtaget, ska få växa upp utan en av sina föräldrar. För det är en av dom värsta sakerna man kan gå igenom. Jag önskar all lycka till dom här två barnen och jag kommer tänka på dom ofta.

Vila i frid F.S.

Kommentarer
Postat av: Vicki

Läste din kommentar om att du har längtan efter barn du med:)



Jag är i samma situation som dig, jag och min kille har vart tillsammans i tre år vi är inte förlovade , men planerar att göra det i vinter. Vi båda längtar jätte mycket efter barn , men det är "skolan" som hindrar en. Gymnasiet främst. Jag och min kille har bestämta att vi ska göra barn efter gymnasiet alltså nästa sommar :) Jag är jätte intresserad av unga föräldrar osv. det skirver jag om i min blogg :)

2009-08-29 @ 17:34:15
URL: http://mittlivv.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

det är så fruktansvärt... finns inga ord...



2009-08-30 @ 14:58:09
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0