Förlovning och 4 års firande! <3



4 år med dig Andreas. Är det sant? Har det verkligen gått 4 år sen den där underbara natten då det blev du & jag. Ja, det har tydligen det. Åren bara flyger fram. Det känns som om det var nyss du fyllde 15 och fick din första kram och puss från mig. Och vilken puss sen. Min mage har aldrig pirrat så mycket i hela mitt liv. Det var ju nyss du och jag lekte mörkerkurragömma med alla andra och gömde oss bakom fotöljen och bara pussades, glömde totalt bort vars vi var eller vad vi gjorde, vi var i en helt egen värld och vi såg bara oss och ingen annan. Allt det där hände ju nyss! Vad det känns som iallafall! Vi var ju nyss så små och nyförälskade! Nu har det gått 4 år sen den bästa dagen i hela mitt liv. Den 20 augusti 2005, den dagen blev det du och jag. Vi har gått igenom gott och ont. Det har inte alltid varit en dans på rosor. Men vi har klarat det tillsammans. Blivit ett starkare par. Älskat varandra mer och mer för varje dag. Jag skulle inte klara av ett liv utan dig. Du är en stor del av mig nu och det kommer du alltid att vara.

Och vi ska förlova oss idag älskling! Kan du tänka dig? Äntligen! Jag är världens lyckligaste flickvän just nu! Och vi har köpt underbart vackra ringar som passar perfekt på våra fingrar. Du förstår inte hur mycket det här betyder för mig! Jag blir alldelens tårfärdig! Det går verkligen inte att beskriva min kärlek för dig, inte änns med alla ord som finns i hela universum! Jag vill verkligen att det ska vara du och jag föralltid. Jag vill gifta mig med dig, jag vill skaffa barn med dig, jag vill bli gammal med dig! Jag älskar dig av hela mitt hjärta Andreas. Du är det bästa som har hänt mig och du gör mig så lycklig! Du och jag för evigt!

/ Din, bara din. <3


Kommentarer
Postat av: Towe

Grattis på 4årsdagen och till förlovningen! :D <3

2009-08-20 @ 18:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0