I need you to understand.

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förut? Ja, jag förlovade mig.
Dog någon som stod dig nära? Nej.
Vilka länder besökte du? Only Sweden. 
Är det något du saknar sommaren 2009 som du vill ha sommar 2010? Ja, massor.
Vilket/vilka datum kommer du alltid minnas? 20/8 - 09.
Största misstaget? Jadu... 
Har du varit sjuk eller skadat dig? Haft lite ont här och där. 
Bästa köpet? Förlovningsringarna.
Vad spenderade du mest pengar på? Förlovningsringarna.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Förlovningen.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2009? Alla Beyonce låtar. 
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Lite gladare kanske. 
Hur tillbringade du din midsommarafton? Var i Andreas stuga. 
Blev du kär i sommar? Blir kär på nytt varje dag i Andreas. 
Favoritprogram på tv? Vet inte. 
Bästa boken du läst i sommar? Systrar i Jeans, tredje sommaren. 
Största musikaliska upptäckten? Madcon - Beggin' typ. 
Något du önskade och fick? Att förlovning skulle hända, och det gjorde den. 
Något du önskade dig och inte fick? Fler strand dagar. 
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet? Var bakis. 
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Ja, mer lycka. 
Vad fick dig att må bra? Att få sova med Andreas och förlova mig och mina vänner. 
Vem saknade du? Min mamma och alla mina klasskompisar.
De bästa nya människorna du träffade? Träffade ingen ny. 
Sommarens sötaste? Fiia! 
Sommarens hetaste? Andreas såklart! 
Sommarens största kärlek? Andreas där igen.
Sommarens besvikelse? Att den flög förbi så fort, som vanligt.
Sommarens bästa - 2009? Förlovningen!

Kommentarer
Postat av: Anna

sommarens hetaste - anna såklart ( du har skrivit lite fel där ;) )

2009-08-25 @ 23:53:22
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0