Four days.

Ännu en söndag. Om en vecka börjar jag skolan igen. Andra året på Estetiska programmet med inriktningen musik. Suck. Två år kvar. Hur ska man palla? Och sen plugga vidare efter det, hojja. Nu kryper min lathet fram, haha.

Hela helgen spenderades i stan hos Andreas mamma. Det blev aldrig att vi for till mig. Och tur det, för annars hade jag inte gått på stan idag och spenderat lite pengar, haha. Jag for hejvilt omkring på affärerna idag. Och ändå så var inte två gallerior i stan öppna för att det är söndag. Det jag fick med mig hem var en stickad tunika, jeansleggins, svarta tjockare strumpbyxor, en lila (såklart) stickad mössa och en deo. Mitt bankomat kort funkar inte. Måste in på banken och fixa ett nytt och ta ut alla mina pengar på det samtidigt. Kan säga att det var tur att det inte funkade, för annars hade jag spenderat mycket mer, haha. Ska till stan igen nu i veckan med Sandra. Får se vilken dag det blir. Vill till stan imorgon och handla mer! Har fastnat för ett par jeans som jag bara måste ha! Och lite mer också. I såna här stunder vill man vara miljonär, eller varför inte bilionär! Lövly. Får se om jag kanske lägger upp lite bilder på mina inköp imorgon. Men bara kanske!

Ja, nu är det inte länge kvar till den 20:e. Fyra dagar kvar! Vilket innebär fyra år tillsammans med min underbara pojkvän och den efterlängtade förlovningen blir äntligen till verklighet! I can't wait! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0