Min moster är underbar.

Besöket i Unbyn var mycket uppskattat! Det första jag får höra är: "vad snygg du är, vad vacker du är."  Haha. Morfar var lika glad som vanligt, Eva lika mysig som vanligt och Anneli lika underbart som vanligt! :)
Det blev mycket prat som vanligt. En sväng i Boden och köpte godis, 1,7 kg sammanlagt, haha. Har fortfarande inte ätit upp allt. God kvällsmat så magarna svälde upp, HIHI! ;) Tittade i massa fotoalbum så jag fick se lite mer hur mamma såg ut som ung. Så nu vet jag vem jag fick mina små tissar ifrån, haha. Och utseendet såklart. Det var bilder på henne från liten till döden. Det var roligt att se. Och när jag var där hörde jag morfar prata om mamma för första gången. För jag kommer inte ihåg att vi pratat om henne förut. Kanske nämnt hennes namn. Men aldrig så mycket. Det var också roligt. :) Jag blir inte ledsen när jag får höra historier om mamma, jag blir bara glad. Därimot kan jag bli ledsen när man säger att jag gör de och de precis som mamma. Men det är ju en annan sak.



Igår åt vi en rejäl frukost och sen tog vi bussen till stan. Träffade Annelis kusin och gick runt på stan. Jag hittade en handväska. Fick den för ett billigare pris för att det var den sista, hihi. En mycket bra affär. Sen var jag tvungen att säga hejdå. Det var mycket jobbigt! Blev jätte deprimerad på bussen. Men som tur gjorde Andreas mig på bättre humör. Så jag sov hos honom och for hem idag.

Och nu ska jag gå och äta mina goda chokladbollar som jag gjort idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0