Boken om min mamma.

Så var Lulekalaset avklarat. I år var det fruktansvärt dåligt. Usch. Var i torsdags och i fredags. Varken jag eller Andreas orkade gå på lördagen. Fredag blev en stressig dag. Orkar inte änns berätta om den. Mycket komplicationer iaf. Så jag och Andreas for till mig igårkväll och bara kände lugnet.

Angående mitt besök hos läkaren i torsdags. Eftersom att jag vill veta mer om min mamma men aldrig riktigt varit redo för det så kom jag och min psykolog fram till att jag ska skriva en bok om henne. Bara en bok om min mamma. Om hur hon var och olika historier om henne. För att kunna jobba mig igenom sorgen. Det tyckte jag var en väldig bra idé. Så i fredags gick jag och köpte en bok och pennor. Så när jag är redo att sätta igång så ska jag göra det. Ser verkligen fram imot det. :) Och hur ska jag kunna skriva allt det här om min mamma när jag nästan inte vet någonting om henne? Jo, jag ska helt enkelt gå till mormor. För jag tror hon har längtat efter att få prata om sin dotter. :) Just nu har jag faktiskt några historier om henne som jag lagt på minnet och det blir nog det första jag skriver. :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

du är så duktig min hjärta <3

2009-08-02 @ 19:07:14
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Väldigt bra förslag av psykologen! Och det kan nog vara nyttigt och givande både för dig och din mormor:.))



Din mamma är stolt över dig som orkar ta tag i detta!:.)) Ja, nog kikar hon ned som Pippi Långstrumps mamma genom ett hål i molnet;.)

2009-08-03 @ 00:35:15
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0