Åhnej....

Nu har jag rengjort naveln och lockat håret.....MEN! Nu börjar min mage krångla. Har redan 2 magsjuka här hemma. Blir jag det går jag under! Jag vet inte precis hur det känns innan man får magsjuka. Men ungefär så att man känner i magen att man vill spy, right? Jag har verkligen inte tid att ha magsjuka nu! På torsdag är det föreställning och jag MÅSTE vara med på det och på fredag firar jag och älskling 3 & ett halvt år tillsammans och på lördag fyller jag år. Så jag har deffinitivt inte tid med att bli sjuk! Även om jag skulle vilja bli sjuk för att slippa skolan, men tyvärr. GAH!

Nu ska jag be min älskling ringa mig så jag får ta mig i säng!

Blä, sura uppstötningar....

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0