Do you see what we've done?

Nu har jag beställt min nya mobil...igen. Så det lättar upp humöret lite. Och jag hoppas verkligen att den kommer senast fredag. Skulle bli överlycklig om den kom imorgon, hihi! Jag ska nog inte ha för höga förhoppningar. Men det stod faktiskt 1-3 dagars leveranstid. Hoppas, hoppas, hoppas!

Idag har min halvsyster fått brev. "Mamma jag är snart tonåring!" Med information om puperteten och bindor. Hon fattade ingenting. Och Emil, halvbrorsan på snart 8 år frågade varför man hade såna, haha. A-K sa att flickor blöder en gång i månaden i, vill inte skriva ordet hon sa, så jag skriver slidan, haha. Då sa han; Men mamma, du gör ju det varje dag. MOAHAHAHAH! Nej Emil, det gör jag inte sa hon. Jag var tvungen att bita mig i kinden för att inte skratta högt. Så hörde jag något om att Tova ville testa hur det var att ha binda, så hon vet hur det känns när hon får mens. Åh, om ni bara skulle ha varit här och hört! Oj, så jag garvade. Emil är för härlig, höhö.

Jag är fortfarande besatt av Twilight om ni var intresserade. Har inte blivit less på Decode ännu. Låten får fortfarande min mage att pirra, hihi. Och min älskling Robert har tydligen fått alkoholproblem. Ryck upp dig för fan! Bli inte en Linsday Lohan tack. Om jag var hos honom så skulle allt vara bra. Gud, vad töntig jag lät där. Men så generös som jag är så vill jag hjälpa, även om han inte vet att jag finns. Blä.



/ En ganska glad Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0