En inte så fet tisdag.

Idag är det dagen man ska äta bruna bönor med korv och såklart semlor till efterrätt. För mig blir det ingenting. Det blir ingen fettisdag för mig. För jag kan inte äta. Hoppas att pappa tar hem en semla från farmor till mig. Ska fan ha en semla!

Just nu så försöker jag äta lite potatisgratäng. Älskar potatis. Hoppas det sjunker ner. Är ensam hemma också så musik dååånar i hela huset. Får mig att komma på andra tankar iaf. Blir på lite bättre humör också när jag hör musik. En utav mina många droger.

Imorgon vill jag till älsklingen så jag ska tyvärr på skolan då. Vill inte. Hatar den. Jag är ju typ frisk. Bara det att jag jämt har ont i magen. Ibland blir det så illa att det känns som att någon stryper mig, fast runt magen och inte halsen.

Vi har tydligen fått mycket läxa till slutet av veckan. Säger bara en sak. Kan någon knulla tyrannen brutalt och hänsynslöst bakifrån?! Jag känner att jag verkligen inte orkar med så här mycket på en gång. Blä, blä, blä!

Nu vill jag inte skriva nå mer.

/F.

Kommentarer
Postat av: towe

"Kan någon knulla tyrannen brutalt och hänsynslöst bakifrån?!"



Haha förlåt, men det där var hur kul som helst :p

2009-02-24 @ 18:46:30
URL: http://tbeckmaan.blogg.se/
Postat av: felicia

höhöhö ;)

2009-02-24 @ 21:16:51
URL: http://filiica.blogg.se/
Postat av: Ogge

sketafin design =)

2009-02-25 @ 03:28:33
URL: http://adiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0