)("&¤)(#/?#@£$}[(&#"=€{€@=)("#=(!

Ja nu kanske ni förstår hur jag mår. Otroligt FÖRBANNAD! Och ni kan säkert gissa över vad. JO!

MIN MOBIL HAR INTE KOMMIT ÄNNU!

Less, less, less less, less, less, less, LESS!!!!!

A-K har kollat vars den är just nu. Och enligt henne så säger hon att det borde komma imorgon för den är i Ånge nu. Där allting sorteras. Hon kan ju det där eftersom att ICA får in paketen.

Även fast jag är så himla förbannad så har jag lyckats göra engelskan. Vet inte om jag orkar börja med matten. Men om jag får telefonen imorgon lär jag ju inte slita den med blicken. Jag tror jag ska gå i duschen nu och sen se vad jag orkar.

Så himla typiskt mig. Att låta allt gå ut över allt annat. But that's just me.

/ ("=#&!=)"(&¤£€{[}$(/)%# Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0