Hej igen.

MIn helg spenderades då i Lule hos svärmor. Myspys. Igår så gick jag och Anna på stan efter skolan. Jag bjöd på fika. Sedan gick jag och klippte mig hos Gittan. Blev inte nöjd iaf. Mitt eget fel att jag klippte mig som jag gjorde. Tänker inte lägga upp någon bild för jag ser hemsk ut. Mitt hår var så slitet att det är jätte kort nu. Och dum i huvudet som jag är så klippte jag lugg. Usch. Känner mig hemsk och äckligt ful.

Det är inte riktigt din stil, men du passa i det lite ändå.
Idiot.

Har inte fått något mejl från Telia än! Jag är så satans irriterad att jag vill dö. Ska be A-K ringa nu. Det borde inte ta 2 veckor! Har inte fått något mejl från kundservice heller. Jag blir så fuktansvärt arg!

/ )&#¤=)¤(`"/¤/"#$£€€}{$@£")=#(?#I¤"?¤"! Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0