Klaaaaar!

I två veckor har vi hållit på med ett arbete som handlar om miljän inom NK, samhälls och svenskan. Man ska skriva ett blogginlägg om ett visst ämne. Jag har haft om pilgrimsfalken och varför den var utrotningshotad. Och jag är äntligen klar! Så nu slipper jag stressa så mycket imorgon på lektionen då det är sista chansen att publicera det. Skööönt! Det som är dåligt är att klockan är så himla mycket och jag kommer vara dööööööööd imorgon. Det som är bra är att jag slutar 11.10 imorgon. Så det blir säkert att sova en stund då jag kommer hem imorgon.

Nåja, helgen har varit väldigt mysig! Igår tillbringade alla hjärtans dag med min älskling. Vi låg i sängen på morgonen och käka geléhjärtan och goosade. Åt en god frukost och Susannes goda prinsesstårta. Käkade middag. For in till stan och köpte godis och dricka. Satt oss i biosalongen och såg på Bolt med 150 småungar, haha. For hem och såg på Bruce den allsmäktige. Gick till säng och myste tills vi somnade. En mycket lyckad alla hjärtansdag för mig. Tyvärr så fick jag ingen present.... Han fick geléhjärtan av mig, inte så mycket. Men hallå! Det är tanken som räknas. Får väll hoppas att jag får något mycket fint på min födelsedag som är på lördag! Bara en vecka kvar, yey!

Nä, nu måste jag springa i sängs.

/ En trött Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0