Nu är det såhär....

...att jag har avbeställt min mobil. A-K ringde och den hade skickats idag. MEN! Den var opperatörslåst på telia refill. Även fast jag beställde utan abomemang. Äckel jävla fitt telia. Så när den kommer ska vi skicka tillbaka den eller hur det var. Förstår mig inte på det där. A-K får fixa det. Och nyss skulle jag beställa den på CDON. Men när det är över 2000kr så måste man betala med kort. Helvetes jävla kuk. Så jag kommer inte kunna beställa föränns imorgon då A-K satt in mina pengar på hennes konto. Finns den inte i lager imorgon då jag ska beställa så blir jag arg. Inte vanligt arg utan RASADE! Jag är på så fruktansvärt dåligt humör just nu! Får jag inte min mobil innan fredag så lovar jag att jag kommer sitta och skrika hela helgen. Jag är så fruktansvärt less på alla internetsajter som säljer mobiler. Ni kan fara långt bort åt helvete!

/ ("¤?)#(="#/££$€{))/=)&&/@€]}[/(%)%(&! Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0