Goldilock tomorrow.

När jag stod i duschen för ett tag sedan fick jag humöret av att vara lockig i håret. Mer än mitt självfall. Så jag har skruvat in mitt hår i, ja vad ska man kalla det, röda korvar? Har ingen aning om vad dom har för namn. Men dom funkar ungefär som lockrullar. Visst heter det då? Äh, jag hoppas ni fattar. Så imorgon kommer jag vara väldigt lockig, mer än vanligt, hihi. Så jag ska sova med dom här "korvarna" i håret inatt. Har gjort det förr. Men det är lite oskönt. Nåja, vill man vara fin får man lida pin som man brukar säga. Måste fundera ut kläderna jag ska ha på mig också. Det blir nog mina gråa jeansleggings med något fint till. Ska ladda kameran över natten och ta kort på mitt hår imorgon så ni får se.

Åh vad jag längtar tills imorgon. Till min älskling. Saknar honom så himla mycket. Ska bli så mysigt att få sova med honom, hihihihihihihi!

Nu ska jag fortsätta se OTH som vanligt.

/F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0