Wanna go to bed with arms around me.

För någon dag sedan skrev jag om att jag är ständigt rädd att det ska hända något hemskt med dom jag älskar mest.

Igår for pappa till akuten. Efter en timmes "ajande" så var han tvungen att fara in. Mitt hjärta exploderade som vanligt. Först får Sandra fara in på akuten. Och nu min pappa. Kunde knappt somna. Var väldigt orolig. Sedan ringde min lådsasmamma och sa att det var njursten och att dom var påväg hem. Så då kunde jag somna. Fick en massa tankar i skallen om att han har inre blödningar och sånt och att han skulle få fara till Umeå lassarett. Men allt gick bra. Han vilar nu så. Har inte lika ont.

Jag stannade hemma från skolan. Precis som jag gjorde förra gången då han for in på akuten. Klarar inte av att vara borta från honom om det skulle hända något igen. Även om A-K är hemma. Det är bara så jag är. Hade ändå bara en lektion idag så. Hade nog ändå inte orkat med den. För har sovit så dåligt inatt. Juste. Femte gången på en och en halv måndad som jag drömmer samma mardöm igen. Jag hatar mitt huvud. Förstår inte vad den vill mig för ont.

Imorgon ska jag till vårdcentralen. Får se om pappa kan komma med. Annars får jag gå ensammen. Efter det ska jag vara med älsklingen min och vi ska sova här. Myspys!

Saknar dig älskling. <3

/F.

Kommentarer
Postat av: sandra

du är söt :)

2009-01-12 @ 16:24:00
Postat av: ellen

<3

2009-01-12 @ 18:43:14
URL: http://englundrapporterar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0