Myskväll.

Nu har jag och Andreas nyss plockat undan maten. Det blev tacos. Gott var det. Men jag hatar verkligen att plocka undan all mat sen. Riktigt hatar det. Står bara och suckar. Blir stressad av det. Så jag bad nyss Andreas att inte prata med mig föränns jag gör det. För annars blir jag på väldigt dåligt humör. Blä.

Aja, nu ska vi se på Smekmånaden och sen har vi radat upp 4 andra filmer. Kommer förmodligen inte se alla ikväll, men några iaf.

Haha, han ligger och goosar med min hund. Dom har äntligen börjat gilla varandra. Bara efter 4 år. Min hund är speciell. Hon blev retad av grannarna när hon var liten då hon satt i hundgården. Så hon har blivit ilte sur mot främlingar. Stackarn. Och nu busar dom, haha.

Men nu börjar filmen.

Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag :)

2009-07-29 @ 22:57:41
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0