Mi löw.

För ett litet tag sedan kom jag hem från Nathalié. Jag hade så himla tråkigt hemma så jag tänkte: nu fan ska jag gå ut och gå, jag ska gå ändå till henne och vara där ett tag.
Och det gjorde jag. Jag gick och det tog en halvtimme ungefär. Men det var ändå en dåligt idé. Jag är fortfarande förkyld och det kändes. För när jag är förkyld och rör på mig så att jag blir det minsta anfådd får jag kvälningar för att jag har så mycket slem i halsen. Det var inte kul. Blä.
Jag stannade en bra stund. Tycker det är så kul att vara med henne på något sätt. Skulle gärna sova över hos henne när som helst. Men hon har ju som sagt sin man där, två hundar och två katter. Hon fick sin nya valp förra lördagen och hon var supersöt. Så jag har suttit och goosat med alla fyra djuren hela tiden, hihi. Och så fick jag leka veterinär också. Den älsta hunden Texas börja tjuta och halta. Så jag kollade på tassen och benet han hade ont i och böjde på alla sätt man kan och klämde. Har ju hund själv trots allt. Men han slutade tjuta när jag röde tassen och benet. Och det var inget fel på det alls. Efter jag kollat det så haltade han bara pyttelite. En stukning skulle jag gissa på. Stackaren. Tyckte så synd om honom då han börja tjuta och grina så som han gjorde. Huvva.


Just nu längtar jag jätte mycket tills jag får min lön. Ska köpa mig en massa Ed Hardy kläder. Framförallt en truckerkeps, hihi. Har velat ha en hur länge som helst, och nu äntligen! Någon som vet en bra svensk hemsida med massa Ed Hardy prylar? Jag är lite off med att handla på nätet, haha.


Här är lite smakprov på vad jag vill ha.

   

 

 

Jag tror dom här blir första prioriteringen. Eftersom jag inte kan bestämma mig vilken keps jag vill ha.


Mi Löw!

/ Felicia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0