Covergirl.

Harry Potter var bra tyckte jag! Den hade kunnat ha lite mer spänning, men annars var den bra!

Under bion hände lite roliga saker, men jag lovade Sandra att inte skriva det i min blogg. Haha, det var så klockrent! "SPLAAASH!"

Efter bion kom älsklingen och hämtade oss. Han körde först Sandra till kallkällan och sen mig ända hem till p-holm. Han är så söt! Och så sa han att han skulle stanna ett tag, fast han skulle upp vid 8. Det kom lite som en chock för mig, annars brukar han ha så bråtom hem så att han ska få sova någon timme iaf. Han är så söt min älskling! Han for sen efter en halvtimme ungefär och då gick jag och la mig i pappas säng med Sessan och väntade på att han skulle ringa, hihi.

Idag är det fint vänder. Har sovit ganska länge. Var död som en gris vid 12 så jag somnade om till halv 14, hehe. Nu ska jag ta mig något i magen, om jag orkar. Sen försöka sola. Har inte så stor lust.


Kommentarer
Postat av: ellen

Vad fin du är älskling

2009-07-28 @ 16:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0