I am lost in pain without you.

Inkorg: Älsklingen ;-* , 27-jul-2009 16.31:
Mmh. Gumman min. Du vet att jag älskar dig mest av allt
och du är de bästa som har hänt mig, vill inte ha nån annan än dig,
du är så himla underbar så det går inte att beskriva med ord.
Älskar dig föralltid min lilla fjärtunge, pussar och goosar med min lilla raring.

Skickat: Älsklingen ;-* , 28-jul-2009 21.59:
Jag älskar dig så fruktansvärt mycket Andreas, jag kommer inte ihåg
när jag kände sån här lycka sist, att vi ska förlova oss gör mig så lycklig.
Att veta att du är min gör mig lycklig. Jag vill att vi ska vara tillsammans föralltid,
vill dela allt med dig. Du är det bästa som hänt mig.
Och jag kommer alltid att vara din Felicia. <3

Äkta kärlek, eller vad? :)

Kommentarer
Postat av: towe

men gullungar!!

2009-07-28 @ 23:14:30
Postat av: felicia

hahaha :D

2009-07-28 @ 23:19:09
URL: http://filiica.blogg.se/
Postat av: S O F I E

låter helt underbart :)

2009-07-29 @ 11:46:08
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0