You're only mine.

Jag har nyss kommit hem från stan. Jag och älsklingen har varit på polisstationen för att han skulle söka en lämp, till en bössa alltså. Ja, jag förstår så lite av det där. Sen skulle vi fara och söka en parkeringsplats för att senare gå till en smyckaffär. Jag tror vi i princip snurrade runt hela Luleå för att hitta en ledig plats. Det var fullt överallt! Och på en tisdag? Lönen har inte änns kommit än? Herregud. Men vi hittade en tillslut. Sen gick vi in på en smyckaffär och bad om att få kolla ringstorlekar. Det gick snabbt. Så nu vet vi vad vi har för storlek så jag ska be A-K att hjälpa mig när jag ska beställa ringarna. Dom ringarna vi vill ha finns nämligen inte att köpa på någon affär här i Luleå. Det kommer nog att gå jätte bra. Längtar så mycket! Vi har dock inte kommit på någon plats där vi ska förlova oss än. Det ska verkligen vara något speciellt när vi skjutit upp det så många gånger! Men det är en månad kvar så nog vet jag att vi kommer på något tills dess, hihi.

Gårdagen, ja vi gjorde inte så mycket. Vi stekte i solen, såg på film och så där. Hade det mysigt som alltid!

Nu ska jag gå och vara social med alla andra. Släktingar på A-K sida som bor i 08 är här och hälsar på.

Kommentarer
Postat av: petra

vars har du beställt dom ?

2010-04-03 @ 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0