Sveriges Nationaldag.

Jag är fortfarande sjuk. Väldigt sjuk. Så jag kunde inte vara med Sandra idag. Vi som skulle till Western Farm och allt. Jag har bara inte kunnat sova något inatt. Även om jag sovit bredvid världens mysigaste kille så har jag inte lyckats sova bra. Min näsa är täpp, och jag kan inte snyta mig. Hostar hela tiden och knapprar Fisherman men det blir inte bättre. Ska snart gå och ta en till alvedon. Mitt huvud is killing me. Visst är det synd om mig? Hemma och sjuk en lördagkväll när man egentligen ska ha roligt. Yei.

För att försöka hitta det positiva i allt så ska det grillas här ikväll. Fotboll på tv. En liten finskspetsvalp kommer hit som jag ska gosa med. Och min nära kompis och ex-pojkvän Oskar fyller 17 år idag. Så ett stort grattis till honom.

Nu ska jag iaf gå och fräsha till mig lite. Ser helt död ut.

Saknar min älskling...



/ En Död Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0