You are my last, my first.

Jag skrev nyss ett väldigt lång inlägg. Men det försvann. Härligt.

I torsdags var jag hos mamma. Det har aldrig varit så jobbigt förut. Har aldrig gråtit så mycket förut då jag hälsat på hennes grav. Andreas höll på att börja gråta när han höll om mig för att han såg hur ont det gjorde för mig att vara där. Det var mycket som hållits inne som kom ut på en gång. Hade varit där lite längre om det inte varit för att Andreas bror satt i bilen och väntade.
I fredags fyllde Andreas år och det firade vi genom att gå ut och äta på restaurang. Östens Pärla blev det. Andreas betalade, hehe.
I lördags for vi och tittade på Annas dansföreställning. Den var riktigt bra och Anna var superduktig, som alltid! Sen gick vi på max och käkade med henne och Chrille. Andreas betalade det också, hehe. Efter det gick jag och Andreas på bio och såg Natt på Muséet 2. Åter igen betalade Andreas. Gud vad bortskämd jag är! Han ville betala allt för att han älskar mig så mycket sa han. Sötnosen min. Han visar verkligen att jag är det bästa han har. Så de så!
I söndags for vi hem till Persön. Solade och for ut med bilen en stund. Käkade tårta. Sen på kvällen skjutsade han hem mig. Daddy och A-K kom hem igår också så då fick vi träffa dom också. Jag hade fått två parfymer av dom. Dom här:

 
Blev väldigt nöjd!

Idag så har jag sprungit en mil. Jobbigt var det. Men härligt när man kom i mål. Går man gymnasie i Luleå så är man så illa tvungen.

Nu ska jag gå i duschen och sen se OTH.

/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0