En mysig weekend.

Nu är jag hemma igen. Eller jag kom hem vid 13 tiden idag. Men jag hann bara duscha och äta och sen fara och jobba till 21. Och nyss har jag ätit mjölk, frostis och jordgubbar. Det satt fint.

Denna helg har varit mysig. I torsdags var min plutt ganska så trött och jag var inte det. Är aldrig trött då jag ska gå och sova. Det är en "krigsskada". Iallafall, vi låg i sängen och småpratade, klockan var 20.30 undefär, jag låg och ströck honom i håret och efter några sekunder börja han snarka, sötskiten. Jag fick väcka honom gång på gång (jag är evil) för jag ville ju inte sova. Han var så trött stackarn att han började prata i sömnen, och när jag berättade någon så kunde han somna mitt i meningen. Fick ta om en hel berättelse 3 gånger för att han somnade hela tiden. Tillslut så blev jag trött så då kunde vi gå och sova. Det kanske var vid 22.30, hehe....

I fredags så for vi till hans stuga. God mat, korsord, bastu och massa mys. Kortfattat och bra.

Imorgon är det jobb som gäller. Måste börja promenara snart. Speglarna har varit väldigt dumma mot mig på senaste tiden. Kanske imorgon? Jag och Sandra kanske kan gå ut på en långpromenad, eller vad tycker du gumman?

Aja, nu ska jag snart gå och sova.

/ Felicia.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det tycker jag helt klart! Ring mig imorgon, har massa att berätta :D PUSS

2009-06-21 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0