Vägen som jag går känns allt för lång.

Nu är jag hemma från jobbet igen. Idag har jag sjungit solo igen. Och tror det var sista gången inom sommarkyrkan. Idag gick det förvårnadsvärt bra. Kanske för att Andreas var och kollade på mig, hihi. Kan säga att jag väldigt nervös. Även om jag brukar gå och gapa när jag med honom också. Men det här var ju speciellt, för nu var jag verkligen seriös. Och alla sa att det var mitt bästa hittills. Så det känns bra.

Imorgon kommer vi ha Fest-i-val. Hoppas allt går bra nu. Jobbar 10 timmar imorgon, yey. Ska till läkaren också. Stress.

Börjar 13 imorgon också. Måste bara lära mig att stiga upp lite tidigare så jag inte kommer några minuter försent hela tiden.

/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0