Det var ett tag sen.

Förlåt mina kära läsare att jag inte uppdaterat här sen i fredags. Om det nu änns är någon som blivit upprörd? Har helt enkelt inte orkat sitta vid datorn.

Nåja. Helgen spenderades mest ute med skoter och grillning. Mycket mys. Hade bara en väldigt träningsvärk i armarna och i höger tumme i söndags. Ja, är man otränad så får man skylla sig själv. Men härligt är det när man väl får träningsvärk, haha.

Jag har helt glömt bort att nämna att jag har tagit bort min piercing i naveln. Och jag gjorde det med sorg i hjärtat. Det ville helt enkelt inte läka och det var bara en tidsfråga innan kroppen stötte ut staven helt. Det gjorde jag någon gång förra veckan. Kommer inte riktigt ihåg. Men men, så är det.

Dagen har väll gått sådär. Några skratt har man fått iaf, hihi. ;) Säger bara; UPPKÖRNING!
Spelade upp låten vi har på inriktingen idag. Det gick åt helvete för mig. Kom bort mig 2 ggr. Men jag är bra på att hitta igen när jag kommit bort mig. Men det var ändå jävligt jobbigt. Tittade bara bort från publiken och försökte koncentrera mig på låten och mindre på dom.

Imorgon har jag engelska redovising och samhällsprov. Och jag har ingen lust att plugga. Men jag måste verkligen. Usch. Känner riktigt den stora klumpen i magen. Vill verkligen inte. Sen efter skolan ska jag till läkaren också. Stressdag. Kommer vara så glad då den är över. Hatar onsdagar....

Nä, nu måste jag göra klart engelskan.

Ni är också underbara, Janina och Anna.H. <3 :)

/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: AnnaH

DU är underbar :') ... Inte uppkörning... (A) xD

2009-03-24 @ 21:38:10
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: felicia

joooo! uppkörning! :P

2009-03-24 @ 21:43:14
URL: http://filiica.blogg.se/
Postat av: AnnaH

schluuuta nu jag blir generad (A)

2009-03-24 @ 23:36:27
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: felicia

höhöhöhöhö ;)

2009-03-26 @ 15:09:54
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0