Here I am baby.

Nu är jag hemma från stan. Väldigt mysigt har det varit. Vi gick en snabbis på stan. Sen gick vi på Mat&Prat och köpte fika. Men sen kom vi på att vi var hungriga också så vi köppte var sin Foccatia. (Tror det stavas så) Och sen en stor bit gladdkaka med grädde och varm choklad. Ojoj vad vi blev mätta! Nästan så man mådde illa. Är fortfarande fruktansvärt mätt.

Jag hittade en söt tunika på stan. Och så här ser den ut:



Det är en väldig urringning. Men jag vill inte lämna tillbaka den för den var så himla fin. Man får hålla koll så att inte ärmarna far ner. För det vill dom ibland. Den här tänker jag ha på mig imorgon på skolan!

Nu tänkte jag göra mig klar för sängen. Har så ont i kroppen, huvudet och magen.

Natti!

/ Flisan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0