I got my angel now.

Otroligt underbart det var att träffa min älskling igen! Älskar pirret jag får i magen då jag får se honom. Se hans underbara leende när han ser på mig. Som att han är stolt att vara min. Och det vet jag att han är.



Just nu har jag tagit en pause från mitt pluggande. Har suttit en timme redan med dom satans idelogierna som jag har prov på på onsdag. Har ungefär hälften kvar att skriva ner så det fastnar i skallen. Ska skriva resten sen. Så imorgon är det bara att nöta in. Tror det kommer gå vägen den här gången. Känner mig otroligt misslyckad som skriver det här mer... när vi egentligen hade provet stod det still i skallen och jag lämnade in blankt. Jag kunde ju lite, men kände att det inte var någon idé att lämna in det eftersom jag inte änns skulle få G på det. Usch! Det var svårt att skriva det där. Men nu vet ni. Jag kan vara dum i skallen ibland också. For hem direkt efter det. Blev väldigt förbannad på mig själv. Nu när jag måste göra det på torsdag så måste jag tyvärr vara väldigt länge på skolan och inte komma hem föränns klockan 17. Det kommer bli en tuff dag eftersom onsdagar är jobbigast. Ser inte fram emot den....

Ja, så nu vilar jag skallen ett tag. Blir väll att fortsätta plugga om ett tag. Hoppas jag. JO! Jag ska.

Måste också skriva ett jag fick en onödig kommentar när vi redovisade idag. Go and fuck yourself lilla fröken. Var väldigt nära att jag klippte till dig. Tur för dig att jag inte hittade dig efter lektionen. Tror att du vet allt. Nä fyfan, dö.

Nog från mig just nu.

/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: AnnaH

Haha, giiirl, I know who you're talkin' about ;)

2009-03-16 @ 23:33:29
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0