Is your head not right?

Idag så valde jag att fara på stan. Eller först ville jag vara med min man. Men det gick ju tydligen inte. Så jag for och var med Anna och LillPille. Och som Anna säger; stor shopparN. Jag har köpt massor. Två tröjor, ett par jeansleggings (aj löv thäm), ett diadem, två hårband och ett par örhängen. Jag är väldigt nöjd över mitt köp. Och som alla andra gör så brukar dom ju lägga upp bilder på vad man köpt. Men just nu orkar jag verkligen inte det. Jag är för lat för det. Jag kanske ids imorgon då jag väntar på att min man ska komma hem. Men bara kanske.

Nu tänkte jag ta och se klart tredje säsongen av OTH. Ska bara fixa dricka och ta på mig mjukisarna och sen kan jag slå igång!

/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: Anna

asså you go xD Jag ska ha örhängena med :O höhö, så passarej ;)

2009-03-04 @ 00:06:46
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0