Oh, SEXY!

Nu uppdaterar jag Anna, haha.

Min helg har varit underbar, tråkig och rolig. Jag har myst som attan med min älskling. Sagt hejdå till min älskling. Och så har jag för första gången varit på krogen. Med två underbara människor, Sandra och Anna-Sofia. Det var hur roligt som helst. Klart man hade second thoughts när man inte har åldern inne. Men det gick iaf. Jag kom in. Och vi dansade tills det tog slut luft i lungorna! Och nu har jag skavsår som heter duga på fötterna. Men det var det värt! Tack för en underbar kväll tjejer! Lär aldrig glömma den!

Idag har jag varit lite bakis. Suckat och stönat hela dagen. Men det var det också värt! Och så har jag gått och saknat älskingen som vanligt. En vecka kvar tills jag får träffa honom. Grymma värld. Speciellt när det är skola imorgon också, huvva.

Men nu ska jag fortsätta dregla över Will Smith. I.robot är på 3:an just nu. Så... Bay!



/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: AnnaH

JA :D åhherregud.., gift dej med karln istället och få det överstökat..? xD

2009-03-09 @ 19:53:18
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: felicia

han är redan gift... :(

2009-03-10 @ 17:50:19
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0