He could play the guitar just like ringing a bell!

Här sitter jag och har ont i magen. Precis pratat med en av mina älskarinnor, Sandra. Pratat lite med henne om min magkatarr. Hon har nämligen haft det också. Min magkatarr beror på oroligheten i min kropp. Det lät mest trovärdigt för mig. Enligt A-K ska man äta rätt. Men det tyckte inte sandra. Utan att jag ska ta upp det med min läkare och så. Det tar ju ett tag innan det far bort men lika bra att ta upp det nästa gång jag ska dit. Så nu vet jag varför jag har fått det. För jag är inte alls stressad. Jag hatar att stressa så det kan inte vara det. Det är för att jag är väldigt orolig i kroppen. Vilket är sant. Aja, nog om det.

Min största älskare, min pojkvän Andreas klarade inte körkortet idag. Stackaren. Men jag ska nog få honom på bättre humör. Han kommer hit vid halv 5. Så nu ska jag ta och fixa mig. Sitter fortfarande i mjukisar och osminkad. Vill ju visa honom vilka fina kläder jag köpte igår. Så nu ska jag ta och duscha av mig och klä på mig.

I need some Johnny B.Goode!



/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kom ihåg hjärtat att det kan vara en blandning av båda sakerna, alltså både mat och oroligheten. Men jag vet ju hur mycket du har på hjärtat så kan nog bero på det, din kropp börjar säga ifrån helt enkelt precis som min gjorde. Jag ringer sen! <3

2009-03-04 @ 15:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0