Blackout.

Redovisingen och provet gick hyfsat igår iaf. Efter skolan så for läkaren och sedan till älsklingen. Det var sjukt hur trött jag var igår. Jag somnade klockan 9 på min älsklings varma och lena bröstkorg, hihi. Supermysigt! Så har sovit ganska så länge inatt. Även om hans säng är en plåga och jag haft ont i kroppen (och nu är det bara värre) så har jag sovit mer än vanligt. Idag har jag inte haft några lektioner alls. Varit på Tekninkens hus om vårat projekt om en bättre miljö. Sen har vi sett på en dansuppvising efter lunch. Dansarna var mycket skickliga, men det var nog någon mer än jag som höll på att somna. Hehe.

Andreas hade teoriprov idag och stackarn klarade inte. Hade han inte ändrat på en del frågor så hade han varit ett steg närmare körkortet nu. Och haft körkort på onsdag. Tycker så synd om honom....

I veckan så har jag lyckats göra två pinsamma saker på bussen. Först så ska jag resa mig upp och då har min hjärna helt glömt bort att jag hade mina böcker i knät och allt föll ju ner på golvet och ner i trappan. Härligt. En massa papper hit och dit. Sen idag när jag klev på skolbussen som går hem till mig från råne så var jag helt i min egna värld. Jag märkte aldrig att bussen stannade. Och så ser jag hur busschaffören Jerry reser sig upp och frågar om jag ska av. Jag hade inte märkt att han stannat vid min busskur. Jag fick bara fram ett Oj och rusa ut ur bussen med rosenröda kinder. Usch. Att man kan vara klumpig ibland.

Just nu sitter jag i sängen med en moccachino och lyssnar på Muse. Ikväll vill Sandra ha med mig till stan för att det är kvällsöppen. Om jag har fått in pengar på kontot ska jag det. Gå på den nyöppnade affärern Monki eller hur det nu stavas. Har hört att det är fett där, haha. Annas word. ;) Det ska nog blir kul! :)

Imorgon är det fredag vilket betyder helg! Den spenderas nog i Lule hos svärmor.

Men nu blev jag stressad. Måste göra mig klar.

/ Flisan.

Kommentarer
Postat av: AnnaH

miiitt ord ;) sexig urringning btw, girlfriend ;) höhö xD

2009-03-26 @ 23:30:25
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0