Upgrade U.

Fantastiskt skönt det var att sova ut idag igen. Längtar fruktansvärt mycket till sommarlovet nu. 3 veckor var nu, yey! Måste gå och prata med syon på måndag. Har inte fått något svar från frisörskolorna jag sökt till än. Även om jag inte kommit in så ska jag få brev.

Idag far daddy och A-K till Grekland till en ö som heter Amorgos. Lyckostarna där. Jag vill också fara utomland och bli brun! Inte för att dom behöver bli mer brun. Det ser ut som att dom redan har varit där. Ja, det är tufft att ha lite piggment. Blä.

Idag far jag, Andreas och Anton till deras mamma. Så idag får jag goosa med hennes nya kattunge. Det är typ till den jag längtar mest, haha. Lilla Tulo. Får se om vi blir där hela helgen. Kanske blir att fara till mig imorgon eller kanske till hans pappa. Vi ser väll. Så nu ska jag gå och måla naglarna och fixa mig fin, hihi.

Hoppas ni får en bra helg!

/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0