Beyonce live i telefonen!

Ännu en onsdag är avklarad. NP gick hyfsat. Eller jag har faktiskt ingen aning om hur det gick. Lär väll se. Del 2 är på tisdag. Hade massage på idrotten idag. Gudomligt skönt! Tyvärr så fick jag vänta på skolan i över en timme på bussen. Trodde daddy var i stan men han hade tydligen farit hem vid 12. Anna var jätte snäll som var social med mig tills bussen kom.

Varit hos läkaren idag då. Det gick väll bra. Det går framåt hela tiden, men med pyttepyttesmå steg. Jag ska också byta p-piller. För tredje gången. För jag har en sån himla mensvärk och humörsvängningar. Alltid ska det vara nå fel. Nu ska jag börja äta en sort som heter Trionetta 28. Får väll se hur det går då.

Just nu sitter jag och ser på Grey's Anatomy och pluggar NK samtidigt. Jag sitter och läser och skriver och läser och skriver. Men jag tycks inte komma någonstans. För att det är så otroligt mycket. Blä vad deprimerande. Och provet är på fredag. Plus svenska prov som jag inte änns har börjat med än. Det får gå som det går. Har inte orken just nu. Min hjärna är så otroligt stressad.

Jag har Beyonce i telefonen nu också. Sandra den negern är och ser henne i globen. Så jag lyssar i telefonen på henne live! Så otroligt härligt. Önskar jag var där brevid henne och få kunna uppleva alla minnen! Snart kommer Halo, yeeei!

Nu ska jag fortsätta njuta!

/ Felicia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0